marți, 2 decembrie 2014

Pariez pe blogging

De fapt am pariat de mult pe blogging. Nu ştiu exact care a fost momentul decisiv. Poate momentul în care am renunţat la televizor, sau poate din momentul în care am început să ţin chiar eu un blog. Ori poate momentul în care mi-am dat seama că sunt mai interesat de comentariile unui articol şi de relaţia dintre comentarii şi conţinut. Am mai spus-o, şi au mai spus-o şi alţii: Zilele televizorului ca sursă de informare sunt numărate. Televizorul a ajuns o unealtă exclusiv de distracţie şi toate emisiunile ar trebui tratate ca având caracter de pamflet. În era comunicării bi-laterale, televizorul este o unealtă de comunicare privată (lipsită) de un sens. A fi informat, presupune să cunoşti păreri. A fi implicat, presupune să emiţi păreri.

Blogging-ul mai are o caracteristică foarte importantă pe care televizorul nu o are: O mare sumă de păreri diferite şi independente care se dezvoltă diferit. Fiecare blogger, găseşte nişa lui pe care o cunoaşte şi o dezvoltă. Aceşti oameni vor găsi soluţii diferite şi diversificate de a-şi susţine publicul şi cititorii , fiecare din ei participând cu o amprentă personală. În zilele noastre când totul este atât de centralizat, atât de controlat, multitudinea de păreri care implicăî o multitudine de puncte de vedere mi se pare esenţială. Pe ,ăsură ce oamenii înţeleg ce li se întâmplă, ei vor să fie mai puţin distraşi şi mai mult informaţi.


Zilele trecute am primit un mesaj pe privat că fac parte din top 100 bloguri de dezvoltare spirituală. Desigur este un top realizat de un blogger nu este nimic ”oficial ”. Totuşi, noi bloggeri, nu prea mai căutăm clasamente oficiale, care nu sunt altceva decât părerile unui alt terţ din ecuaţie. Am pariat deja pe blogging aşa că acest top nu face decât să mă încânte, cu-atât mai mult cu cât el se suprapune pe trecerea pragului de 20.000 de vizualizări ale blogului reamintirea drumului spre casă. Această sumă nu e o mare realizare în sine în materie de trafic de blog dar poartă în ea validarea de care am atâta nevoie. Deja am 20.000 de motive să mai scriu.

Da, ştiu că ultima redută a bloggerului este ”smulgerea” de comentarii. Este provocarea unei reacţii măsurabile. Eu nu am urmărit acest aspect, rezumându-mă la prezentarea unor noi unghiuri din care se pot privi lucrurile. De cele mai multe ori suntem blocaţi (nu-i aşa?) în punctul nostru de vedere. Care nu este nici mai mult nici mai puţin decât un singur  şi mic punct în Terabiţii de puncte de vedere care circulă astăzi pe Terra. De multe ori simpla conştientizare, a unei noi poziţii ne dărâmă un întreg zid de condiţionări. Ne schimbă cu totul perspectiva şi punctul din care privim.

Aceste 20.000 de vizite au şi un ajutor în spate. Ele vin în urma unui proces de cooperare cu alţi bloggeri. Viaţa este un joc de echipă, eu am înţeles asta deja. Aşa că o să fac şi eu un mic top al blogurilor care mi-au adus cei mai mulţi vizitatori:
1. http://antiiluzii.blogspot.com/ - 1366 intrări
2. google - 1023 intrăti
3. https://ceicunoi.wordpress.com/ 1009  intrări
4. facebook - 957 intrări
5. http://trezirea-constiintei.blogspot.ro/ 602 intrări
6. https://conspiratiisimistere.wordpress.com/ 482 intrări
7. http://ellenamihaela.blogspot.ro/      189 intrări

Restul pînă la 21,938 câte sunt la momentul publicării sunt intrări directe pe adresă de la persoanele care mă urmăresc în mod constant alte saituri mai mici care nu apar explicit în statistici precum şi spammeri de trafic.

Energia şi încrederea pe care le-am acumulat îmi spun că lucrurile nu se vor opri aici. Am planuri mari pe 2015. Şi iată că pe data de 6 dec. 2014 organizez o conferinţă care transpune activitatea mea din virtual în real. Consider că internetul este doar o unealtă care folosită inteligent, contribuie la schimbarea lumii reale.

”Lumea s-a schimbat doar că nu s-a anunţat încă la televizor!” 
sursa- de undeva de pe bloguri...



Un comentariu:

  1. Ai mare dreptate, ”Lumea s-a schimbat doar că nu s-a anunţat încă la televizor!” Felicitari pentru Conferinta. Doru Dandeste Pozitiv

    RăspundețiȘtergere