luni, 24 noiembrie 2014

Când ai investit în tine ultima dată?

Când ai investit în tine ultima dată?

Investitia în tine nu este afectată de criză
Investitia în tine nu este afectată de criză
Singura constantă din Univers este schimbarea ! Totul se schimbă, nimic nu poate  fi păstrat sau controlat. În acest moment, cea mai bună investiţie de pe glob a ajuns să fie investiţia în tine! Este singurul lucru care nu poate afectat de nici un fel de criză. Abilităţile pe care le dezvolţi, te vor însoţi mereu. Oamenii de succes au această deprindere de a investi mereu în ei. Oamenii de succes participă la cursuri, seminarii şi evenimente care le pot creşte valoarea personală.  Totul se mişcă, totul evoluează, totul creşte.  În cărţie de educaţie financiară am văzut că oamenii de succes au chiar şi un buget destinat dezvoltării lor. Adică, din orice sumă de bani câştigă, pun deoparte un procent pentru evoluţia lor. Aşa că se adună la un moment dat sume consistente pentru cursuri de calitate pe domeniile care-i pasionează şi nu ajung depăşiţi de evoluţia generală.

Ce te împiedică să investeşti în tine?

În programarea neuro lingvistică (NLP) există conceptul ”moment de stop”. Adică îmi formulez un obiectiv clar, bine definit, şi un moment de stop, ca să nu ajung în situaţia de a nu mă putea opri. De exemplu există riscul, dacă îmi doresc să fac o activitate din care să fac bani, dacă nu îmi stabilesc momentul de stop, să nu mă mai opresc toată viaţa. Poate aţi văzut oameni care au afaceri, au succes, şi totuşi continuă să muncească, fără să-şi acorde răgazul sau oportunitatea de a savura ceea ce au câştigat. Acelea sunt persoane care s-au setat pe un obiectiv, fără să-şi pună un moment de stop. Momentul de stop, este un simplu setup mental care-mi va spune că mi-am atins obiectivul.Pentru că obiectivele trebuie să poată fi atinse.
Ceea ce am realizat zilele trecute povestind cu cineva, este că pe perioada vieţii avem momente inconştiente în care ne setăm setare moment stopefectiv momente de stop, după toate regulile programări neurolingvistice. De exemplu, persoana cu care vorbeam mi-a spus: Pur şi simplu nu mai pot citi ceva, mai mult de 20 de minute indiferent cât de interesant ar fi subiectul. Pur şi simplu nu pot. Şi eu am întrebat: Când erai în facultate şi învăţai nopţi în şir, nu-ţi spuneai că după ce scapi de facultate nu mai citeşti toată viaţa? Răspunsul a fost - Ba da. Acesta este un veritabil ”moment de stop” inconştient, formulat după toate caracteristicile NLP-ului. Cinci ani de zile, pe parcursul sesiunilor, cât timp eşti student îţi ”promiţi” că nu mai pui mâna pe o carte cât trăieşti. Felicitări! Tocmai ţi-ai blocat inconştient evoluţia. Nici nu e de mirare că nu mai poţi citi nimic.  Aşa ajungem adulţi, având setări mentale care ne blochează să înaintăm, şi de care nu suntem conştienţi.

Vestea bună este că poţi schimba situaţia

Acest mecanism are valoare atâta timp cât nu eşti conştient de el. Nu spun că este simplu să ne găsim imediat limitările pe care le cărăm după noi de o viaţă, dar cu timpul şi cu investigarea interioară, putem să le aflăm şi să le corectăm. Acestea sunt până la urmă reziduuri mentale pe care le-am preluat inconştient şi ne blochează pur şi simplu să obţinem rezultatele pe care ni le dorim. Am observat multe persoane adulte, care realmente fug când aud de termeni ca: Dezvoltare personală, Coaching, Evoluţie, NLP, conferinţă, prezentare, etc.
-Aşa ceva nu este pentru mine. Eu ce am avut de învăţat am învăţat deja când eram tânăr.
Cât de departe poate ajunge o persoană care gândeşte astfel ? Analizaţi voi !
Lumea se schimbă. Şi încă repede! Numărul în creştere a persoanelor care sunt interesate de domeniile dezvoltării personale o confirmă. Mulţi oameni participă la cursuri şi prezentări pe care le plătesc (şi nu ieftin!) pentru că au văzut pe pielea lor rezultatele! Domeniile cele mai ”fierbinţi” pentru o viaţă împlinită, respectiv: Succesul, Banii, Sănătatea, Relaţiile nu sunt în manualele şcolare. Şi nici nu cred că o să apară prea curând!  Sunt Paul Adam şi sunt pasionat de dezvoltare personală. Şi pentru că nu pot sta deoparte, am adus ceea ce mă interesează mai aproape de mine! Te invit să participi la Bistriţa pe 6 Decembrie la conferinţa ”Pledoarie pentru sentiment” pentru a afla uneltele de dezvoltare personală, şi cum îţi pot schimba ele viaţa. Am invitat-o pe Mirela Hagea, coach acrediat şi pe Denisa Florea care practică ”Călătoria emoţională” metoda Brandon Bays.
Evenimentul este privat iar participarea se face pe bază de invitaţie. Dacă doreşti să participi, dă click aici !
inscriete acum

Îţi  mulţumim pentru interesul în dezvoltarea TA ! Denisa, Mirela şi Paul.

Untitled-1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu