miercuri, 2 aprilie 2014

Validare şi invalidare

Salut! Am lipsit o vreme dar să ştii că am motive întemeiate  . Am lipsit o săptămână, pentru că am fost la un curs de comunicare. Am decis să îmi perfecţionez abilităţile de comunicare pentru a putea scrie articolele pe limba ta. Am învăţat cum să ajung mai aproape de tine, trecând prin filtrele tale. Mai precis am primit în dar nişte chei. Chei cu care pot deschide atenţia ta.
Pentru a scrie acest articol m-am folosit de zecile de documentare, experimente şi cărţi făcute de specialişti dar mai ales m-am folosit de introspecţia interioară, pentru a acorda pe tiparul geografic şi cultural, ceea ce autori din alte ţări şi culturi au spus, obţinând astfel un articol ţintit special pentru tine.
Nu pot să-ţi spun dacă am şi reuşit, asta fie o vei simţi chiar tu în timp ce vei citi aticolul, fie vei vedea ce spun prietenii tăi când vei aduce tema în discuţie.
Te invit să citeşti aici cum îţi poţi modela realitatea folosind mecanismul de validare şi invalidare şi cum este viciat acest mecanism de factorii sociali în articolul de pe blog: Validarea şi invalidarea.


Îţi urez evoluţie conştientă! Paul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu