vineri, 24 ianuarie 2014

Surpriză!!!

Am postat mai rar de un timp pe acest blog e-adevărat. Acum a sosit momentul să îţi dezvălui motivul: Am pregătit o platformă nouă şi nu numai! Din februarie o să încep o serie de prezentări pe teme de conştientizare a tiparului şi dezvoltare personală în Bistriţa. Am în lucru şi o carte care va completa această serie de schimbări majore din viaţa mea. În acest fel voi împărţi din valoarea pe care am acumulat-o cu tine. Nu ştiu cum te simţi tu când citeşti toate astea, dar eu am un etuziasm care mă ţine în mişcare.

Acţiunea pune Universul în mişcare! Te invit aşadar dacă eşti din Bistriţa, să urmăreşti pe noua platformă data la care voi începe prezentările. Pentru postări voi volosi atât acest blog de pe platforma blogspot cât şi noua platformă. O să fac o diferenţiere pe domenii ulterior. Ai link-ul către demascarea tiparului făcând click pe banerul de mai jos.




O să revin cu amănunte în curând. Mulţumesc, Paul Adam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu