vineri, 6 septembrie 2013

Duminică exersez democraţia

Pentru că am fost divizaţi atâta timp, nici cratima nu mai vreau să fie de despărţire.
Şi cratima vreau să indice unire!

Pentru că se+apropie ceasul luptei, ceasul bătăliei personale.Pentru că m+am schimbat. Pentru că ştiu că m+am schimbat aşa: Ei sunt aceiaşi, păcăleala este aceiaşi, sistemul este acelaşi, totul este la fel ca înainte, doar eu nu mai sunt acelaşi. NU în numele meu! 
Pentru că ei vor fi mereu aceiaşi dacă eu voi fi acelaşi. Pentru că ei vor face mereu la fel dacă eu mă voi comporta la fel. Doar că eu nu mai sunt acelaşi! Am înţeles jocul! Mingea e la mine.De fapt întotdeauna a fost la mine, dar nu am ştiut. 
NU nu, nu voi folosi armele lor. Voi folosi uneltele mele. Nu, nu mă voi raporta la informaţiile lor. Voi folosi informaţiile mele. NU, nu voi ceda presiunilor lor, voi crea presiunile mele. Nu, nu ma voi baza pe cei ce nu ies.Mă voi baza pe mine! Pentru că democraţia este o problemă personală. Nu contează câţi am în spate, contează că EU sunt acolo. Nu contează ce practică ceilalţi, Eu practic democraţia! 
 Am înţeles că noi suntem sistemul. Dar suntem sistemul doar dacă ne manifestăm ca atare. Nu e destul să cugetăm. Dacă doar cugetăm că noi suntem sistemul atunci totul e doar un gând în capul nostru. Ca noi să fim sistemul trebuie să ne exprimăm ca fiind sistemul.
Da, m+am schimbat. Mă exprim deci EXIST! ce te interesează pe tine că eu m+am schimbat? Ce trebuie să faci TU dacă eu m+am schimbat? NIMIC. 

Pentru că  m+am schimbat eu  voi lupta şi pentru tine frate. Am hotărât ca EU să lupt şi pentru tine. Pentru că şi alţii au luptat pentru MINE. Nu, nu voi spune la nimeni că lupta e doar a mea. 
 De mă vor întreba , voi spune că lupt pentru noi frate. Nu, nu-ţi voi reproşa nimic după ce lupta va fi fost dusă... nu+ţi voi reproşa nimic, pentru că nici cei care au luptat pentru mine nu mi-au reproşat nimic. Şi dacă stând acasă frate, şi rumegând ideile altora, vei vrea să+mi spui că nu am făcut bine, că nu am luptat unde trebuie, că nu am luptat pentru ce trebuie, că nu am luptat cu cine trebuie...să nu faci asta frate. Şi tu să nu te simţi rănit căci nu ai fost la luptă. Dacă privind la lupta mea vei vrea să mă dezbini... să nu faci asta .
Să nu dezbini TU prin idei, ceea ce EU unesc prin luptă frate. 

Sunt Paul şi Duminică practic democraţia. 
Priveşte-mă dacă poţi !


Fotografie din postarea de solidaritate cu mişcarea din Piaţa Taksim  preluată de pe canalul #occupygezi

P.S.Pentru cei care nu au urmărit, şi nu înţeleg... În filmuleţul de mai jos este explicat frumos de ce oamenii de la Roşia Montană vor să muncească. Pentru că în Roşia Montană este INTERZIS să munceşti!
Doar la mină ai dreptul să munceşti.
Să+mi explice STATUL cum a GARANTAT dreptul la viaţă şi muncă acestor cetăţeni!


Pentru că nu mai poţi deosebi adevărul de manipulare... ataşez poziţia Academiei Române referitoare la acest proiect. http://www.acad.ro/rosia_montana/pag_rm04_decl.htm
Şi parcursul sinuos al RMGC printre legile româneşti aici!


Un comentariu:

  1. Bine zis, trebuie sa exersam democratia.
    Si e tare faina treaba cu + in loc de -
    ;)


    RăspundețiȘtergere