marți, 10 septembrie 2013

Ce-am avut şi ce-am pierdut?

Au sărit analiştii cu sculele de mani-pulat în mână să certe poporul prost că din cauza lui a pierdut statul două miliarde de nuştiu-ce. V-am mai spus că mie ăştia îmi sunt cei mai dragi care ceartă poporul. Deci poporul SUVERAN trebuie să se alinieze politicii nu politica trebuie să se alinieze poporului.

Concret: Statul nu a pierdut nu pierde şi nu va putea pierde bani NICIODATĂ! Pentru simplul motiv că statul nu are bani. Nu poate pierde ceva ce nu are! Statul administrează banii noştri! Deci titlul corecte este: Statul a gestionat PROST 2 miliarde de nuştiu-ce. Ceea ce mie personal îmi ridică mari semne de întrebare referitor la capacitatea statului de a mai gestiona banii MEI !

Apoi nu înţeleg ce e cu antepronunţarea asta... Proiectul RMGC se bazează pe o serie de falsuri şi încălcări de la legislaţie. Din câte ştiu eu nu poţi primii despăgubiri pentru o afacere care nu are bază legală... Sau nu mai e aşa? Deocamdată contractele sunt secrete...cine ştie câte falsificări zac ascunse, de unde ideea asta că deja statul a "pierdut" acei bani" ? Mie asta mi se pare o presiune creată pentru a justifica o viitoare acţiune.Asta e...când companiile îşi fac de lucru cu guverne corupte, în căutare de chilipiruri, mai şi pierd. De

Chiar şi-aşa... Sunt deacord să se plătească despăgubirile, după ce toţi CETĂŢENII ROMÂNI vor fi fost despăgubiţi pentru toate procesele câştigate în instanţă! Atâta timp cât statul nu-şi despăgubeşte cetăţenii propriei ţări după ce ia abuzat tot el, pe motiv că nu are bani, dar despăgubeşte o companie privată străină, eu trag concluzia că nu mă mai reprezintă. Asta este discriminare domnilor aleşi! Chiar şi-aşa... statul nu a mai mărit salariile profesorilor că nu are bani. Păi o să dăm noi şi despăgubirile...când om avea bani. După ce se vor mării toate, la primul surplus de bani care o să îl prezinte guvernul în buget, să-i dea ca depăgubire. Sper să ajungem la asta în următorii 50 de ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu