marți, 30 iulie 2013

Instigare la gândire !


-Inculpat! Ce ai de spus în apărarea ta ?
- Nu înţeleg acuzaţia, mă simt nevinovat....
-Eşti acuzat că ai instigat împotriva sistemului!
- Nu ştiu despre ce vorbiţi domnule. Eu nu am instigat pe nimeni...
- Există martori care pretind că dumneata ai cuvântat lucruri instigatoare.
-Domnule, eu am spus doar ceea ce gândesc. Hotărârea de „instigare” le aparţine.
- Prin vorbe meşteşugite, poţi lua minţile oamenilor şi astfel antrenezi o instigare împotriva sistemului.
- Vorbele sunt cuvinte domnule. Ce pericol pot prezenta nişte cuvinte pentru un sistem? De ce i-ar fi frică sistemului de cuvinte?
- Cuvintele nu sunt periculoase, dar tu te joci cu ele băiete! Tu ai emis acolo nişte concepte care instigă.... Şi nu te crede prea important! Sistemului îi pasă prea puţin de tine.
- E adevărat domnule, am aranjat cuvintele într-o anumită ordine. M-am jucat cu ele. Dar oare nu asta facem toţi? Chiar dumneata domnule,acuzându-mă ai aranjat cuvintele ca ele să dea sensul pe care îl doreşti.Dar dacă tot nu-i pasă sistemului de mine, atunci de ce mai sunt aici?
- Băiete! Nu face pe prostul! Ai emis idei şi concepte periculoase de natură să schimbe sistemul. Cu ele ai manipulat oamenii să facă cum spui tu. I-ai instigat! Eşti aici pentru că ceea ce spui este periculos, nu pentru că tu ești periculos. Sistemului îi pasă de ceea ce vorbeşti, nu de tine.
-Repet domnule. Eu nu am manipulat pe nimeni. Eu mi-am exprimat părerea iar ceilalţi au făcut ce au crezut de cuviinţă. Eu nu pot controla ce să facă oamenii, altminteri aş face cumva să îmi daţi drumul....Dar cine este “Sistemul” ?
- Oamenii care au stat în jurul tău, după ce te-au auzit vorbind au cerut schimbarea.I-ai provocat! ... Sistemul este pentru voi! L-aţi construit să vă reprezinte.
- Domnule, eu doar i-am făcut să înţeleagă cum sunt ei iar oamenii când au înţeles cum sunt, au cerut singuri cum vor să fie. Alegerea le aparţine. Dar poate sistemul să se bucure în locul meu, sau să sufere în locul meu?
- Tu ai manipulat acei nefericiţi să te creadă pe dumneata, şi să ceară schimbarea în numele tău. Cererile de schimbare nu sunt ale lor, ele sunt de fapt ale tale. Sistemul nu se poate bucura şi nu poate suferi în locul tău, pentru că nu a fost conceput pentru asta!
- Dacă sistemul nu poate suferi în locul meu atunci nu mă poate reprezenta! La fel acei oameni nu pot cere nimic în numele meu, dar pot începe să gândească.
- Aşa este. Te condamn pentru instigare la gândire! Iar astfel ai încercat să provoci schimbarea.
- Dar domnule, schimbarea va fi mereu. Asta este evoluţia! Totul se schimbă mereu! Cum poate schimbarea să pună în pericol sistemul? Atunci ce rol mai are sistemul?
- Sistemul nu se schimbă doar oamenii care îl controlează.  Rolul său este să controleze!
- Bine dar de ce am avea nevoie de un astfel de sistem?
- Sistemul ţine totul funcţional.El vă împarte rolurile.El vă verifică, el vă administrează, el vă reprezintă.Astfel voi nu aveţi de făcut decât să respectaţi instrucţiunile. În acest fel totul funcţionează.  Altfel ar fi haos! Aveţi nevoie de sistem ca să existaţi!
- Dar domnule , asta e împotriva legilor Universului ! E împotriva firii ! În acest fel nimeni nu mai gândeşte. Sistemul împarte totul. Astfel devine un tipar. Dacă nu este schimbare atunci nu este evoluţie!
- Astfel l-aţi creat, astfel îl aveţi. Sistemul nu este proiectat să evolueze singur. Sistemul nu se poate schimba pe el . Altcineva trebuie să îl schimbe. De fapt doar creatorul sistemului poate să îl schimbe. Dar până atunci dumneata ai încălcat regulile.
 Aşa că te condamn pentru instigare la gândire! Ai instigat impotriva sistemului !

- Domnule, şi eu vă condamn! Vă condamn pentru instigare împotriva schimbării!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu