joi, 25 iulie 2013

Am redus viaţa la un şir de cuvinte !

Ce sunt amintirile? ce sunt ele altceva decât un şir de cuvinte care eu le aşez după reguli stabilite de mine?
Ce sunt planurile? ce sunt ele altceva decât un şir de cuvinte care eu le aşez după reguli stabilite de mine?
Până şi prezentul se pare ca nu-l mai pot observa, dacă nu îl translatez în acelaşi sistem de şiruri de cuvinte. Gândurile sunt şiruri de cuvinte aşezate după regulile mele care mă sufocă şi creează zidul care mă blochează să simt viaţa. Pentru că viaţa este un simţământ, o emoţie, o senzaţe nu un cuvânt, nu mai multe cuvinte, nici aşezate în propoziţii şi nici dezordonate. Traim ca sa respectăm normele. Dar ce sunt normele altceva decât alte şiruri de cuvinte aşezate după alte reguli ? Daca pot fi scrise pe hârtie sunt cuvinte. Şi daca sunt cuvinte, sunt simboluri! Ele simbolizeaza, indică, arată înspre.... Nu vă lasaţi înşelaţi de simboluri, ele nu sunt VIAŢA! ele sunt moarte, sunt pagini nesfârşite de limitări menite să vă ţină în amorţeală, cu senzaţia stranie, că dacă faci ceea ce e scris, ceea ce trebuie, ceea ce e în norme, atunci înseamnă că trăieşti. Gândiţi-vă ce valuri de viaţa, ce emoţii, ce trăiri ţineţi ascunse în voi în numele respectării jocului de cuvinte.
 Ne naştem, învăţăm reguli care nu sunt altceva decât şiruri de cuvinte, ne raportăm la ele prin raţionamentele prorprii care nu sunt altceva decât şiruri de cuvinte, ne amintim, plănuim, ne certăm, argumentăm toate sunt şiruri de cuvinte şi jonglând printre aceste cuvinte, ne lăsăm prinşi de vraja lor, de iluzia simbolurilor care le reprezintă şi uităm să trăim!  Atributul sufletului este emoţia,entuziasmul, acţiunea, iar atributul minţii este cuvântul,logica, tiparul. Noi trăim când acţionăm conform emoţiilor si entuziasmului folosindu-ne de logică pentru a ne sincroniza, pentru a ne acorda, cu cei din jur. În schimb noi folosim logica, tiparul, cuvintele, pentru a bloca, pentru a înfrâna emoţia , entuziastmul în încercarea pemanentă de a ne păstra în norme, de a fi normali, de a fi conform regulilor. Şi astfel am redus viaţa la un şir de cuvinte ! .Am redus-o la un şir infinit de ganduri care circulă mereu, sâcâitor, care calculează mereu şanse şi probabilităţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu