miercuri, 24 aprilie 2013

Frica folosita ca unealta


Cum te poate servi frica

Frica înseamna ca tu crezi (o credinta), într-un scenariu care nu vrei sa se întâmple... deci este foarte probabil sa se întâmple!(pentru ca e o credinta)

Deci, frica este o unealta care iti permite sa afli care  sunt credintele tale într-o realitate pe care nu o preferi. Deci, frica te poate servi, prin a fi un "indicator", sau o "alarma", care iti permite sa stii ca "Hei, eu cred într-o realitate care nu este deloc aliniata cu fiinta mea!"

Odata ce devii constient de acest lucru, poti alege sa schimbi credinta ta, astfel încât astfel de scenarii infricosatoare nu vor mai aparea în realitatea ta.

# 1. conectati-va(cautati)legatura cu credinta care este cauza aceastei temeri.
Intreaba-te: "Ce ar trebui  sa cred eu, în scopul de a sfârsi de a-mi fi frica de asta chiar acum?"

# 2. Odata ce ai ajuns în contact (ai identificat) cu credinta care este generatoare de aceasta teama, atunci
Recunoaste ca acest lucru este credinta ta ! Trebuie sa ti-o asumi , sa simti ca iti apartine. (Nu poti schimba ceea ce nu iti apartine.)

# 3. Intreaba-te: "Ce Credinta mi-ar placea sa înlocuiasca aceasta credinta ?"

# 4. Odata ce ai decis ce noua Credinta preferi , accept-o si asumati-o .Respir-o ! Crede ca aceasta noua credinta este acum activa si functioneaza în fiinta ta. (Nu trebuie sa "scapi de" vechea credinta Trebuie doar sa o înlocuiasca cu credinta ta preferata.).
        Gandeste noua credinta !
        Intra in starea emotionala generata de noua credinta
        Intra în limbajul trupului si Actiuni  noii credinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu